ODŚWIEŻONY WIZERUNEK WŁOSKIEJ QUARELLI
- Szczegóły
-
Opublikowano: środa, 28, listopad 2012 07:43
Proces reorganizacji, w tym odświeżanie wizerunku Quarelli rozpoczęło się w 2011 roku. Po długim okresie pełnym przemyślanych i odważnych decyzji, w końcu udało się osiągnąć satysfakcjonujący rezultat.
Dla włoskiego potentata marmurowych i kwarcowych konglomeratów najważniejsze w tym procesie było: zmiana logo firmy, wykreowanie nowego wizerunku oraz stworzenie indywidualnego stylu komunikacji z odbiorcami.
Zmiany najbardziej widoczne są w identyfikacji wizualnej firmy. Nowe logo jest teraz ewolucją litery ''Q''. Nawiązuje ono do przeszłości poprzez czerwone oraz pomarańczowe barwy. Ukłonem w stronę historii Quarelli jest również zachowanie tradycyjnego ''kwadratowego ogonka'', który charakteryzował ją na przestrzeni ostatnich lat.
Natomiast nowa strona internetowa nie tylko prezentuje całą gamę produktów firmy, lecz również staje się źródłem informacji, nowinek branżowych oraz pomocy technicznej. Również kontakt z klientem został dostosowany do najnowszych trendów, poprzez rozszerzenie go o sieć społecznościową, przydatne aplikacje oraz działalność e-commerce.
Wisienką na torcie okazało się nowe hasło Quarelli, które brzmi: „Quarella. Stone surfaces for Italian lifestyle”. Ma ono podkreślać szlachetne pochodzenie produktów oraz ich jakość połączoną z funkcjonalnością. Styl włoski kojarzy się bowiem z elegancją, najlepszymi materiałami oraz najwyższą jakością.
oprac: K.M.