KONKURS NA POMNIK MARSZAŁKA JÓZEFA PIŁSUDSKIEGO

KONKURS NA POMNIK MARSZAŁKA JÓZEFA PIŁSUDSKIEGO

Z inicjatywą przedsięwzięcia wyszedł Społeczny Komitet Budowy Pomnika Marszałka Józefa Piłsudskiego w Poznaniu. Krótko potem, we wrześniu ubiegłego…

Czytaj...
HARD ROCK HOTEL

HARD ROCK HOTEL

Jedna z najnowszych realizacji, za którą stoi firma stoneCIRCLE, zyskała wiele prestiżowych nagród. Bar hotelowy otrzymał nagrodę Best…

Czytaj...
LAGASCA 99 I COSENTINO

LAGASCA 99 I COSENTINO

Zlokalizowany w dzielnicy Salamanca w Madrycie budynek mieszkalny Lagasca 99 nawiązuje swym charakterem do obiektów architektury wokół niego,…

Czytaj...
BUDUJMY EKOLOGICZNIE, ALE WYDAJNIE!

BUDUJMY EKOLOGICZNIE, ALE WYDAJNIE!

Taki apel do Ministerstwa Rozwoju wydało w połowie sierpnia br. dwanaście organizacji branży budowlanej, deweloperskiej, biznesowej i architektonicznej.

Czytaj...
Frontpage Slideshow | Copyright © 2006-2011 JoomlaWorks Ltd.

WARSAW HOME Z KAMIENIEM W TLE

home new_fot_IMG-20191004-WA0015_ega_stoiskoNa miłośnikach designu duże wrażenie zrobiły stanowiska tak topowych światowych marek jak Moroso, Magis, Ton czy Pedrali. Wśród polskich producentów można było zobaczyć produkty Balmy, Noti, Befame, Halupczoka czy Tubądzinu.

Miniona, czwarta edycja targów wnętrz Warsaw Home (3–6 października 2019, centrum targowo-wystawiennicze Ptak Warsaw Expo w Nadarzynie) potwierdziła spore zainteresowanie kamieniem, bo też wśród wystawców nie zabrakło reprezentacji naszej branży. To o tyle istotne, że targi odwiedziło prawie 75,5 tys. osób, z czego aż 64% odwiedzających stanowili goście biznesowi, co stawia wydarzenie w jednym rzędzie obok takich branżowych imprez jak Salone Del Mobile w Mediolanie czy Maison & Objet w Paryżu! Stoiska wystawiennicze prawie siedmiuset wystawców (30% z zagranicy) urządzono w pięciu halach o łącznej powierzchni 120 tys. mkw. Marka Cersanit podczas targów Warsaw Home 2019 zaskoczyła odwiedzających gigantycznym i na wskroś nowoczesnym stoiskiem podzielonym na kilka stref z gotowymi dedykowanymi aranżacjami.

Bardzo efektownie wyglądała też ekspozycja paneli ściennych OVO – nowej polskiej marki, która ma w swej ofercie m.in. designerskie okładziny kamienne. Okrągłe dyski o różnych dekorach z kolekcji OVO SHAPES można personalizować i dowolnie łączyć w kombinacje pasujące do danego wnętrza. Firma WKG wystawiała się tu drugi raz z rzędu, a ekspozycję zdominowały stoły i stoliki z marmokwarcytu Bianco Edera. Swoje stoiska miały też m.in. takie firmy jak warszawska Focus-Stones, J.P.PILCH – Marmur & Granit z Ustronia, Grupa EGA Hurtownie Kamienia, Interstone, Lapitec Polska, M+Q Polska. O randze wydarzenie świadczy też udział w roli odwiedzających reprezentacji organizacji branżowej ZPBK.

Oprac. KC
Fot. www.warsawexpo.eu

 

Nie czekaj dodaj firmę

do naszego katalogu!

 

 

Dodaj firmę...

 

Dodaj ogłoszenie drobne

do naszej bazy!

 

 

Ogłoszenia...

45-837 Opole,
ul. Wspólna 26
woj. Opolskie
Tel. +48 77 402 41 70
Biuro reklamy:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Redakcja:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.">
     Wszystkie prawa zastrzeżone - Świat-Kamienia 1999-2012
     Projekt i wykonanie: Wilinet