"KONKURUJ PRODUKTEM, A NIE STOISKIEM"
- Szczegóły
-
Opublikowano: czwartek, 15, maj 2014 19:44
Pod tym hasłem organizatorzy targów Stone promują swoją ofertę skierowaną dla wystawców. W jej ramach udostępniono dwa rodzaje gotowych stoisk pakietowych o powierzchni wynoszącej: 30 i 50 mkw., które pozwolą zaoszczędzić czas i pieniądze.
- Dzięki otwartej konstrukcji półwyspowej koszt wynajmu jest bardziej atrakcyjny dla klienta – wyjaśnia Joanna Mizerska, dyrektor targów STONE, po czym dodaje - Przy wyborze takiej opcji nie trzeba angażować własnych projektantów. Stoisko będzie przygotowywane przez zespół targów poznańskich.
Zgodnie z opublikowanymi informacjami punkty wystawowe zostaną wyposażone w ścianki stolarskie z płyty MDF, wykładzinę w różnej gamie kolorystycznej, meble (w tym stół oraz krzesła), przyłącze prądu oraz oświetlenie halogenowe. Natomiast wystawca powinien dostarczyć tylko logotyp firmy i ewentualną grafikę. Szczegółową ofertę można znaleźć pod tym linkiem:
http://stone.mtp.pl/pl/news/wystawco-konkuruj_produktem-a_nie_stoiskiem/Na lokalizację targów tegorocznej edycji targów STONE wybrano kompleks pawilonów 7, 7A i 8A (tzw. „czteropak”), który jest jednym z najnowocześniejszych w Polsce miejsc ekspozycyjnych. Udostępniona przestrzeń stworzy nieograniczone możliwości na wygodną prezentację produktów oferowanych w branży, w tym największych maszyn i narzędzi do wydobycia i obróbki kamienia.
Oprac. DŚ
Fot. stone.mtp.pl